3 eksempler på e-mailbannere

Kategori: Solution365 Udgivet: 6. januar 2020

Først og fremmest: Hvorfor bruge et e-mailbanner?

Vi ser e-mailbannere som et undervurderet markedsføringsværktøj. For hvis du sætter det rigtigt op, kan det give tillid, genkendelighed og endda mersalg.

Når dine e-mails har et grafisk udtryk, skiller de sig ud fra det sædvanelige, og du får mulighed for at gøre indtryk på din modtager.

 

Tre hurtige bud på e-mailbannere.

Tidsindstillet – Service
Du tidsindstiller dit banner til at køre i hele julen, f. eks. information om lukketider, så du kan forberede dine kunder på, at der er lukket og ønske dem god jul

Relaterede produkter – Mersalg
Din e-mailkorrespondance omhandler et specifikt produkt. Lad os for eksemplets skyld sige en gryde. Indeholder din modtagne e-mail ordet ”gryde” kommer banneret: ”Få 10% på grydelapper med denne kode”

Scor stjerner – Troværdighed
Det kan være svært at skaffe positive udtalelser som virksomhed. Lav et banner med et link til trustpilot eller et andet anmeldelsessystem, hvor dine kunder kan give feedback.

Dette er blot tre af de uendeligt mange muligheder du har med e-mailbannere. Hvis du vil have sparring og råd til, hvordan netop din virksomhed kan anvende e-mailbannere som et effektivt værktøj i jeres markedsføring.

Del indlægget